Veelgestelde vragen

 

 

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?


- Alle prijzen zijn inclusief btw.

Hebben jullie een geurenlijst?
- Ja, op alfabetische volgorde en deze is hier te downloaden.

 

Wat zijn de verzendkosten?

- Voor verzending incl. btw & verpakkingskosten in heel Nederland hanteren wij volgende tarieven:

  • Brievenbuspost tot 54 melts of tot 15 flesjes diffuser olie      € 4,95   PNL
  • Pakketpost incl. track & trace tot 20 kg                                  € 6,95   PNL/DHL
  • Afhalen op afspraak                                                               Gratis  (zie onder: Ik wil graag mijn bestelling afhalen, hoe gaat dit in zijn werking?)

- Voor verzending tot 30 kg incl. btw & verpakkingskosten in het buitenland hanteren wij de volgende tarieven:

  • Brievenbuspost tot 20 melts of tot 5 flesjes diffuser olie        België         €  10,55   PNL
  • Pakketpost incl. track & trace tot 20 kg                                  België          €    9,75   DHL
  • Brievenbuspost tot 20 melts of tot 5 flesjes diffuser olie        Duitsland     €  10,55   PNL
  • Pakketpost incl. track & trace tot 20 kg                                 Duitsland      €    9,45   DHL Europack
  • Brievenbuspost tot 20 melts of tot 5 flesjes diffuser olie        Luxemburg  €  10,55   PNL
  • Pakketpost incl. track & trace tot 20 kg                                  Luxemburg  €  14,25   DHL
  • Brievenbuspost tot 20 melts of tot 5 flesjes diffuser olie        Engeland     €  10,55   PNL
  • Pakketpost incl. track & trace tot 20 kg                                  Engeland     €  15,25   PNL
  • Afhalen op afspraak                                                               Gratis  (zie onder: Ik wil graag mijn bestelling afhalen, hoe gaat dit in zijn werking?)

De verzendkosten worden automatisch berekend en zijn zichtbaar in de winkelwagen. De btw en verpakkingskosten zijn meegenomen en verwerkt in het totaalbedrag. Het bedrag op uw pakketje is dan ook iets lager dan de berekende kosten.

 

 Welk bedrijf levert mijn bestelling?

 

- Wij werken samen met Post.NL en DHL. Om het milieu te ontlasten, recyclen wij daar waar mogelijk verpakkingsmateriaal.

  

 Verzenden jullie ook naar het buitenland?

 

- Op dit moment verzenden wij naar: België, Duitsland, Luxemburg en Engeland. Voor tarieven zie boven: Wat zijn de verzendkosten.

 

 Is het mogelijk om mijn bestelling naar een ander adres te laten verzenden?

 

- U kunt uw bestelling naar een ander adres laten verzenden, bijvoorbeeld een cadeautje, uw eigen bestelling naar uw werkadres of afleveren op een DHL servicepunt/parcelshop in de buurt. Tijdens het betaalproces kunt u de juiste gegevens invoeren.

 

 Ik heb mijn bestelling geplaatst, wanneer kan ik deze verwachten?

 

- Na ontvangst van uw betaling streven wij ernaar uw bestelling binnen 24 uur te verzenden.

 

 Ontvang ik een bevestiging van verzending?

- Ja, U ontvangt een mail met een bevestiging van verzending.

 

 Ik wil graag mijn bestelling afhalen, hoe gaat dit in zijn werk?

 

- Tijdens het afronden van uw bestelling kunt u in het betaalproces aangeven dat u de bestelling afhaalt. De verzendkosten zullen dan op het totaalbedrag in mindering worden gebracht. Zodra uw bestelling gereed is ontvangt u een bevestigingsmail. In overleg zal er vervolgens een afspraak gemaakt worden.

  

 Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

 

- Op dit moment bieden wij de volgende betaalmogelijkheden* aan:

  • Ideal
  • Vooraf overmaken (verzending geschiedt na ontvangst van betaling)
  • Betalen bij afhalen (contant en gepast)  of via betaalverzoek.

* Uitbreiding ligt in de planning

Waar kan ik de algemene voorwaarden inzien / downloaden?

 

- Onze algemene voorwaarden kunt u vinden in het menu onder 'contact'.

 

Hoe kan ik losse artikelen ruilen cq retourneren?

- Uiteraard hopen wij dat u tevreden bent met onze producten maar mocht het voorkomen dat u een artikel toch wilt ruilen of deels retourneren, download dan ons 'retourformulier'. Deze kunt u vinden in het menu onder 'CONTACT'. Vult u deze in, sla hem op en stuur hem vervolgens naar ons op via klantenservice@softscents.nl o.v.v. Retour. 

Let op: U kunt uw producten tot 14 dagen na aankoop retourneren. Wij nemen alleen producten retour in ongeschonden staat. Dat wil zeggen dat de originele verpakking niet meer dan de nodige minimale openingsschade mag hebben. Onze producten mogen niet gebruikt zijn geweest en de garantiesluiting op de flesjes dienen nog intact te zijn. Voor alle producten geldt het uitgangspunt dat u het product slechts mag inspecteren zoals u dat in de winkel zou mogen doen. De consument draagt de retourneer en/of verzendkosten. Heeft u de wens het product voor aankoop te willen zien of een geur te bepalen dan bieden wij de mogelijkheid een afspraak te maken. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of via email info@softscents.nl

 

Hoe kan ik gebruik maken van mijn herroepingsrecht op de gehele aankoop?


- Uiteraard hopen wij dat u tevreden bent met onze producten maar mocht het voorkomen dat u een bestelling toch wilt annuleren, download dan ons 'herroepingsformulier'. Deze kunt u vinden in het menu onder 'CONTACT'. Vult u deze in, sla hem op en stuur hem vervolgens naar ons op via klantenservice@softscents.nl o.v.v. Retour. 
 
Let op: U kunt uw producten tot 14 dagen na aankoop retourneren. Wij nemen alleen producten retour in ongeschonden staat. Dat wil zeggen dat de originele verpakking niet meer dan de nodige minimale openingsschade mag hebben. Onze producten mogen niet gebruikt zijn geweest en de garantiesluiting op de flesjes dienen nog intact te zijn. Voor alle producten geldt het uitgangspunt dat u het product slechts mag inspecteren zoals u dat in de winkel zou mogen doen. De consument draagt de retourneer kosten (zie onze algemene voorwaarden). Heeft u de wens het product voor aankoop te willen zien of een geur te bepalen dan bieden wij de mogelijkheid een afspraak te maken. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of via email info@softscents.nl


Waar kan ik een klacht melden?

- Wij doen ons best om alle bestellingen snel en secuur te verwerken, en hierbij een goede service te verlenen.
Uiteraard hopen wij dat uw ervaring hierin bij ons positief is, en dat u tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling.
Omdat wij goede service hoog in het vaandel hebben staan horen wij graag uw ervaringen omtrent onze producten of dienstverlening. Doet u dit graag zo snel mogelijk, wettelijk is een klacht gegrond als deze binnen twee maanden na ontdekking kenbaar gemaakt wordt. Dit geldt ook in het geval dat het geleverde product niet aan de eigenschappen voldoet welke u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.

U kunt uw klacht melden door een
 email te sturen naar klantenservice@softscents.nl o.v.v. klacht. 
Elke klacht zal serieus en vertrouwelijk behandeld worden. Na indienen van een klacht zal deze uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord.

 

Hoe wordt er met privacygevoelige gegevens omgegaan?

- Uw gegevens worden binnen de normen van de wet niet zonder toestemming aan derden verstrekt tenzij noodzakelijk voor het afhandelen van de bestelling of de bewaarplicht belastingdienst.

 

 Mag ik gebruik maken van de foto's op de site's van softscents.nl en softscents.eu?

 

- Uitgezonderd de fotos die dienen als geur indicatie bij de melts en de diffuser olie (deze zijn zorgvuldig geselecteerd via oa  verschillende beeldbanken license free en google search rechtenvrij, credits to: <a href="https://www.freepik.com/free-photo/mix-of-colors_946205.htm">Designed by Freepik</a> )  is het niet toegestaan om foto's van softscents.nl en softscent.eu zonder schriftelijke toestemming te downloaden, kopiëren en voor andere doeleinden te gebruiken danwel opslag op gegevensdragers.

 

Mag ik gebruik maken van de teksten op de site's van softscents.nl en softscents.eu?

- Nee, het is niet toegestaan teksten over te nemen van softscents.nl en softscents.eu zonder schriftelijke toestemming en deze voor andere doeleinden te gebruiken.

 Wilt u toch graag foto's of teksten van de site gebruiken? neem dan via mail: contact@softscents.nl contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

  

_______________________________________________________________________________________________

____________________________________


Bedrijfsgegevens 

 

Vestigingsplaats Purmerend
(Bezoek alleen op afspraak)

Telefoon: +31615073333

KVK nummer: 56626916

BTWNR: NL852223547B01

Email: info@softscents.nl